tiistai 22. syyskuuta 2009

Hupaisat kyltit









Halvat on mulla huvit.

Olen törmännyt viikon aikana mielestäni hauskoihin kyltteihin. Kyltit ovat ihan asiallisia sinänsä, mutta jollain kummallisella huumorisilmällä olen niitä katsellut. Yhdessä kuvaamatta jääneessä kyltissä hevosaitauksen luona luki: "hevoset purevat ja potkivat". Heposet olivat kyllä niin ystävällisen näköisiä aidan takana, että ihan harmitti niiden puolesta. Nuo eläimistä varoittavat kyltithän tietysti suojelevat eläimiä tuhoisilta ihmisiltä ja kannatan niitä ehdottomasti.

5 kommenttia:

  1. "Pysäköinti kielletty" ja tuo lehmähän on parkkeerannut takamuksensa kyltistä piittaamatta! ;) Hauskoja!

    VastaaPoista
  2. Ihania kylttejä.Voi vain odotella, että Mansikki ja Muurikki surruttelevat iloisina polkupyörillä tuolta sillan alta.
    kaikkea sitä näkee.
    Iloista mieltä.
    Kaisa

    VastaaPoista
  3. Satu ja Pajupirtti,
    hauska kuulla, että joku muukin näkee noissa jotain hauskaa!

    VastaaPoista
  4. Huumorin kukka
    on ilahduttava kukka,
    Täällä se kyllä kukkii!

    Nuo lehmät ovat
    just mun mieleen!
    Niissä on jotain niin
    perusteellisen
    arkisen rauhallista;
    kylttikin on kuin piste i:n
    päällä, ei saa pysähtyä
    niitä häiritsemään....!!!!

    VastaaPoista
  5. Herne,
    noita lehmiä on harmi kyllä terrorisoitu, hajottamalla niiden aitauksia, niin, että ovat juoksenneelleet isoilla teillä. Sen vuoksi jokapaikassa ukaasit.

    Lehmät on mun lemppareita niinkuin kyllä muutkin elukat. Kun oon lapsena eläinten kanssa kasvanut.

    VastaaPoista