lauantai 10. lokakuuta 2009

Tunnustus

Sain tänään tämän mukavan yllätyksen Runotalon Sarilta sekä Tinttarukselta Riihipirtistä:



Mukana seurasivat seuraavanlaiset ohjeet:

Kopioi kuva ja liitä blogiisi

1. Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
2. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
3. Anna tunnustus seitsemälle
4. Linkitä nämä blogissasi
5. Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta

Tässä nyt ne seitsemän asiaa minusta joita ette vielä tiedä:

1. Olen ollut naimisissa kahdeksan vuotta.
2. Olen käynyt taidelukion.
3. Pelkään hämähäkkejä ja pimeää.
4. Ainoa suomalainen ruoka mistä en tykkää on maksalaatikko.
5. Olen ujo ja herkkä tunneihminen.
6. Olen asunut kuudessa eri kaupungissa.
7. Irtokarkit ovat suurin paheeni.

Koska tunnustus näyttää kiertäneen jo siellä sun täällä, kapinoin ohjeita vastaan :) ja lähetän tunnustuksen vain kahdelle blogikaverilleni:

Satu-Satumaailma
Josie-Elämän makua

1 kommentti:

  1. KIVAAAA! Mun eka tunnustus :) Paljon kiitoksia!! Ja laitan eteenpäin...

    VastaaPoista