keskiviikko 30. syyskuuta 2015

Istahda hetkeksi penkille

  
Mainiota puutarhablogia pitävä Navettapiika heitti minulle haasteen, jossa saan esitellä teille kolme blogia, joita seuraan. Valitsin sellaiset blogit, jotka ovat uusia tuttavuuksia minulle, eli olen niitä vasta vähän aikaa seurannut. Jospa näistä edes joku olisi myös sinulle uusi blogi, johon voisit käydä tutustumassa.

Tällaiset blogit valitsin esiteltäviksi ja samalla haastan heidät jatkamaan kolmen blogin haastetta eteenpäin:

Kiireetön luonnossa liikkuminen, luontoelämysten kokeminen ja luontokuvaaminen on omassa elämässäni tärkeää tai oikeastaan voimaannuttavaa ja samaa hengenheimolaisuutta koen tässä blogissa olevan. Tämän blogin kuvia ja tarinoita seuratessa tuntuu kuin olisi itse ollut mukana retkellä.
 
Tässä blogissa kiehtoi myös luonnonläheisyys ja ajankohtaiset, melkeinpä arkipäiväiset havainnot luonnosta. Aina ei tarvitse niin sanotusti lähteä merta edemmäksi kalaan päästäkseen luontoelämysten äärelle.
Koska olen kaunosielu ja tykkään itsekkin asetelmista, kukkasista ja lempeistä ajatuksista, ihastuin tähän kauniin herkkään blogiin heti. Espanja tuo mukavan mausteen tämän blogin tunnelmaan ja kuviin.
Mukavaa syysviikon jatkoa!

6 kommenttia:

  1. Herkkiskuvat.
    Kiitos haasteesta :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos haasteesta :) Olen saanut tämän haasteen aiemmin ja vastannut siihen, joten tällä kertaa taidan vain kiittää lämpimästi ja kumartaa :)

    VastaaPoista
  3. Marliska, kiitos ja ole hyvä.
    Tillariina, syksy on tunnelmallista aikaa.
    Nainen kuvastimessa, ok eihän sitä montaa kertaa kannata samaan haasteeeen osallistua.

    VastaaPoista
  4. Ja taas nii ihanat kuvat! Kultaasia :) Ja kaikki plokit mulle uusia.

    VastaaPoista
  5. Kiitos kaunis sinulle tästä haasteesta!
    Ihana uusi haaste ja tartun siihen ilomielin!
    Kiitoksia kauniista blogini esittelystä!

    VastaaPoista